اجاره ویلا استانهای شمالی کشور

Wiki Article

با بیشتر شدن درخواست مسافرت های دور ایران و ازدیاد تعداد مسافران در شهرهای شمال کشور بدیهی است که هزینه‌های مسافرت و اسکان در آن رشد تصاعدی داشته باشد. اگر شما نیز از آن دسته اشخاص هستید که علاقه خاصی به شهرهای استانهای شمالی کشور دارید و به آب و هوای آن برای تعویض روحیه نیاز دارید پیشنهاد می‌کنیم این یادداشت را دنبال کنید. ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله نکته‌هایی را یادآوری کنیم که با توجه و رعایت آن‌ها می‌توانید بهترین ویلا و سوئیت ساحلی را با توجه به نیاز و بودجه خود در شمالی ترین استانهای رزرو کنید و از لحاظ نرخ و تضمین کیفیت آن نیز خیالتان راحت باشد. در صورتی که فکر گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت در شمالی ترین استانهای کشور هستید پیشنهاد می‌کنیم با کرایه ویلا ساحلی در شمال، سفر خود را قطعی کنید زیرا در ادامه مواردی را با شما در میان می‌گذاریم که یک سفر ایده آل به استانهای شمالی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

اجاره ویلا شمال
اجاره ویلا شمال

 

اجاره ویلا و سوئیت و سوئیت روزانه و ماهانه در شمال

 

جهت اقامت در استانهای شمالی هیج گونه مقرراتی پاپیچ شما نمی‌شود و با خیال راحت می‌توانید نیز به صورت روزانه و نیز به صورت هفتگی و ماهانه اقامتگاه مورد نظرتان را رزرو کنید. با رزرو ویلا استخردار در شمال کارتان راحت است و نیاز به رفتن داخل دریا نیست. ویلاهای ساحلی اکثرا در کنار ساحل واقع شده‌اند و جهت یک گشت و گذار تمام و کمال کنار دریا بسیار مناسب هستند. با اجاره این سوئیت‌های ساحلی دیگر وقتی از دریا به سمت ساحل برمی‌گردید فضایی وجود دارد که پذیرای شما بوده و با خیال راحت می‌توانید در آن استراحت کنید. اگر می‌خواهید یک سوئیت ساحلی خوش قیمت را به صورت روزانه و یا ماهانه در کیش رزرو کنید می‌توانید از طریق وبسایت سفرمارکت بهترین ویلا و سوئیت را جستجو کرده و برای خود تهیه کنید.

 

 

اجاره سوئیت در استانهای شمالی به صورت آنلاین

 

خرید بلیط قطار تهران رشت و رزرو اینترنتی بلیط و اقامتگاه قبل از شروع مسافرت از بهترین کارها جهت گذراندن ایده آل‌ترین حالت اوقات فراغت است. زیرا شما قبل از حرکت می‌دانید که قرار است در کدام ساحل استانهای شمالی اقامت کنید و آن را طبق بودجه و سلیقه خود انتخاب کرده‌اید. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که رزرو آنلاین سوئیت ساحلی شمال از طریق وبسایت ارائه دهنده تضمین شده و شما اقامتگاه خود را در ساعت معین گردیده تحویل خواهید گرفت. از این بابت هیچ گونه نگرانی به دل خود راه ندهید. در صورتی که نیز در مورد کنسلی آن‌ها پرسشی در ذهن دارید باید بگوییم که طبق قوانین هر وبسایت این مسئله حل شده و با مسترد بخش کمی از پول، هزینه رزرو ویلا و سوئیت به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

 

 

اجاره خانه و آپارتمان به صورت آنلاین

 

همان‌طور که در پاراگراف بالا گفته شد رزرو آنلاین اقامتگاه بهترین نوع از رزرو بوده و دردسر بازدید از تمام ویلاها و خانه‌های اجاره‌ای را ندارد. در این بخش می‌خواهیم نوع دیگری از اقامتگاه یعنی اجاره خانه و آپارتمان را بررسی کنیم. اگر احساس می‌کنید که جهت دسترسی به دیگر نقاط شهر و رفتن به مراکز خرید نیاز دارید که جهت اقامت خود در شمالی ترین استانهای یک آپارتمان رزرو کنید این امکان نیز وجود داشته و با وبسایت سفرمارکت دسترسی به هر یک از خانه‌های موجود اجاره‌ای در شهرهای شمال ممکن است.

 

اجاره ویلا ارزان شمال
اجاره ویلا ارزان شمال

 

اجاره خانه و آپارتمان در شمال

 

در هر صورت اگر امکان رزرو اینترنتی خانه و آپارتمان را ندارید می‌توانید زمانی که به شهر دلخواهتان در شمال رسیدید به سراغ املاکی‌ها بروید و شرایط خود را برایشان بازگو کنید. در این روش دیگر نمی‌توانید با بهترین بها مکانی را رزرو کنید اما این اطمینان خاطر را دارید که در لحظه یک فضا جهت اقامت پیدا خواهید کرد.

 

 

قیمت کرایه ویلا در شمال چقدر است؟

 

می‌دانید که عوامل مهمی مانند فاصله اقامتگاه تا دریا، فاصله تا جنگل، ویلاهای لوکس چند طبقه، اقامتگاه‌های چوبی، خدمات و امکانات تفریحی در اقامتگاه، وجود استخر یا عدم وجود آن، همه و همه از جمله مواردی هستند روی بها کرایه ویلا تاثیر مستقیم دارند. علاوه بر این‌ها در صورتی که قصد کرایه ویلا و سوئیت در شمال آن نیز در تعطیلات رسمی و یا اعیاد دارید باید قید کرایه ارزان بها آن را بزنید. ولی به طور کلی با بودجه بالای ۲۵۰ هزار تومان می‌توانید یک سوئیت در شمالی ترین استانهای را برای یک شبانه روز رزرو کنید.

 

 

آیا رزرو ویلا ارزان در شمالی ترین استانهای ممکن است؟

 

قطعا شما نیز مثل بقیه افراد با سفر به استانهای شمالی دوست دارید که هزینه‌های جانبی را کم‌تر کرده و بودجه خود را بیشتر صرف تفریح در دریا و استفاده از ورزش‌های آبی مثل جت اسکی، فلای بورد، غواصی و موارد دیگر کنید. در این صورت باید هزینه رفت و آمد را کنترل کنید و نیز برای اقامتگاه پول کم‌تری خرج کنید. می‌توانید با خرید بلیط هواپیما رامسر و رزرو اقامتگاه در وبسایت سفرمارکت می‌توانید یک سفر اقتصادی را تجربه کنید. به عنوان مثال با جستجوی ارزانترین ویلا و سوئیت در شمالی ترین استانهای با پیدا کردن یک اقامتگاه ساحلی ارزان در شمال به نیاز خود پاسخ دهید. البته اقامتگاه ارزان به این معنا نیست که از نظر نظافت یا نبودن اقلام رفاهی اذیت شوید. تمام ویلاهایی که در وب سایت سفرمارکت به شما نمایش داده می‌شوند همگی به صورت روزانه نظافت می‌شوند و از نظر امکانات رفاهی مورد نیاز مانند لوازم آشپزخانه (یخچال، اجاق گاز، کتری، ظرف و ظروف آشپزی و...) ، لوازم خواب (تخت خواب، پتو، بالش و...)، وجود مبل و تلویزیون و در بعضی ویلاها وجود وسایل تفریحی مانندمیز پینگ پونگ، فوتبال دستی و موارد دیگر از امکانات خوبی برخوردار هستند. اگر نیز طرفدار ویلاهایی هستید که چشم اندازی رو به جنگل یا دریا دارند می‌توانید با چند جستجوی کوتاه به ویلای مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

 

اجاره سوئیت آپارتمان شمال
اجاره سوئیت آپارتمان شمال

 

غذاهای خوشمزه و معروف شمالی

 

غذاهای شمالی که آوازه آن در همه جای کشور ایران پیچیده شده یکی از جاذبه‌های تفریحی برای افرادی به شمار می‌روند که اهل شکم گردی بوده و چشیدن غذاهای محلی را یک تفریح می‌دانند. از غذاهای معروف و خوشمزه‌ای که با سفر به شمال می‌توانید آن‌‌ها را با طبخ اصیل و محلی خود پیدا کنید می‌توان به مواردی همچون باقلاقاتق، اناربیج، کال کباب، سیر واویج، ناز خاتون، کدو بره، آغوز مسما، شامی، ترشه تره، کباب ترش، شوید قورمه، میرزا قاسمی، آلو مسما، مالابیج، مرغ ترش، اسپناساک، بشته واش، کئی پلا، ناردونی، اسفناج مرجی و دیگر غذاها اشاره کرد.

 

کرایه ویلا شمال

شهرهای شمال کشور ایران به علت دارا بودن لوکیشن جغرافیایی خاص با پوشش جانوری گوناگون و همسایگی با دریای شمال در اکثر 4 فصل سال میزبان گردشگران مختلف می باشد.

جهت کرایه ویلا در شمالی ترین استانهای به شکل روزانه با بها مناسب از معمولی تا لاکچری می توانید از بخش سرچ بالای وبسایت با انتخاب شهر مقصد، زمان و محدوده قیمتی و بهره از فیلتر ها نتایج دقیق تری استفاده کنید. افزون بر هزار مهمانسرا شامل:

- ویلا

- سوئیت

- اقامتگاه بوم گردی

- آپارتمان مبله

- خانه محلی

- و کلبه جنگلی

در شهر های شمالی کشور ایران مجهز به امکاناتی چون :

استخر سرپوشیده

استخر روباز

ویوی ابدی

باربیکیو

میز بیلیارد

نزدیک بازار

اتاق خواب با سرویس بهداشتی کامل

با کارگر

همراهی سگ یا هر نوع پت

ساحلی یا جنگلی

وجود دارد که می توانید بصورت یک روزه یا چند روزه کرایه کنید. جهت پدید آوردن یک انتخاب عالی برای اجاره ویلا و سوئیت در شمال ایران، با گزینش هر ویلا و سوئیت اطلاعات دقیق منجمله تصاویر گوناگون، امکانات، تعداد خواب، قوانین صاحبخانه و تقویم هزینه قابل مشاهده است.

همچنین این امکان را نیز دارید که برای کرایه ویلا و سوئیت شهرهای شمال با نرخ مناسب گذری به دپارتمان های زیر و یا ده ها منطقه دیگر بزنید:

اجاره ویلا رامسر

رزرو ویلا و سوئیت محمودآباد

رزرو ویلا و سوئیت متل قو

کرایه سوئیت نمک آبرود

اجاره ویلا انزلی

کرایه سوئیت و سوئیت در رشت

اجاره ویلا و سوئیت در تالش

کرایه سوئیت در ماسال

 

جاجوره در بیش از ۱۸۰ شهر کشور ایران هزاران میهمان سرا داشته و با امتیاز کلیه مجوزهای لازم خرید شما را گارانتی می نماید.

 

جاجوره وب سایت تبلیغات رزرو سوئیت جهت اقامت روزانه میهمانان با هدف ارتباط مستقیم شما با مالکان می‌باشد.

در سایت جاجوره، فهرستی از آگهی‌های کرایه ویلا و همچنین کرایه سوئیت - آپارتمان را خواهید دید که بدست مالکان و یا بنگاه رزرو ویلا ثبت گردیده اند. اشخاصی که در سایت جاجوره، اطلاع رسانی کرایه ویلا و سوئیت درج کرده‌اند به راه های مختلف توسط جاجوره شناسایی گردیده اند.

اگر شماره موبایل اعتباری در اطلاع رسانی درج شده است، مطمئن باشید که قبلا کارت ملی، نشانی و شماره تلفن ثابت اطلاع رسانی دهنده از طریق جاجوره بررسی و احراز هویت شده و برای پیگیری‌های بعدی نیز این اطلاعات محفوظ می‌باشد.

جهت درج رایگان آگهی کرایه اقامتگاه، بایستی كه به عنوان كاربر ثبت نام كنید. پس از قراردادن تبلیغات رایگان، اگر مایل بودید که اطلاع رسانی شما بیشتر دیده شود می توانید آگهی خود را ویژه کنید.

درآمد وب سایت جاجوره از محل نمایش اطلاع رسانی ویژه می باشد. هیچ یک از واحدهای اقامتی ثبت گردیده در سایت جاجوره، در مالکیت جاجوره نمی باشند و توسط کاربران در سایت ثبت گردیده اند.

read more

Report this wiki page